"נדיר" - מחשבה בריאה לגוף ולחברה

ב "נדיר" החשיבה בריאותית וחברתית.


בתעשיה, החשיבה מתמקדת בכלכליות.
שרשרת החשיבה ממשיכה בחיי מדף, נוחיות ויעילות ייצור,
ממשיכה בגירוי בלוטות הטעם ע"י חמרי טעם שונים והענקת מקסימום חיי מדף למוצר.
את הרשימה חותמת מחלקת שווק אגרסיבית, כותרת בריאותית פופוליסטית , עיצוב אריזה אשר לעיתים מחירה גבוה מן המוצר עצמו ומסעות פרסום יקרים.

בתעשיה, רוב המאמצים מרוכזים בקורות המוצר טרם כניסתו אל גופנו.

המחשבה כיצד משפיע המוצר תוך מעברו בגופנו נדחקת אל תחתית הסולם.
התוצאה: השמנה, מחלות ואבדן איזון.

תאגידי המזון ופרנסי העולם המערבי אינם נותנים מספיק את הדעת על שלב מעבר המזון בגוף, מה בונה, מה נשאר בגוף ומה ואיך יוצא.


מה שכולם זנחו במרוצתם, עבורנו הוא העיקר!!

לדעתנו ההזנה, הספיגה, הפינוי ואי גרימת נזק לגוף,
חשובים לא פחות מן הטעם והאריזה.

חיי מדף אינם עילה לתוספת חומרי שימור או לניפוי מזינים טבעיים.
חשוב להרויח כסף, אך עדיף להתפרנס מבלי להשתעבד לעגל הזהב.
סופרמרקט ענק זה טוב אך אין תחליף למכולת שכונתית.
מאפיות ענק זה בסדר, אבל רק במאפיה שכונתית קטנטונת עם מחמצת שעוברת מדור לדור וריח משכר עם שחר, הנשמה שוכנת בלחם.

צריך להשיב את הכסף למקומו הטבעי - מטבע עובר לסוחר.
בעוונותינו כסף הפך להיות חומר גלם, מוצר סופי ומטרה לשאוף אליה.

אנו קוראים לאופים לחזור אל המקורות!